TILAUSEHDOT

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy M HandMade verkkokauppa (Y-tunnus 2494071-8, ALV-tunnus FI24940718). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TOIMITUKSET

 

M HandMade -tuotteet toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan noin 3-5 työpäivän kuluessa, ulkomaille noin 10-15 päivän kuluessa. Toimituskulut ovat 6,90 € Suomessa, 12 € Ruotsiin ja Saksaan, 15 € Tanskaan, pakkauksen koosta ja painosta riippumatta. Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 80€ tilauksille Suomessa.

 

Jos sinulla on paketti, joka on toimitettu, mutta jota ei ole vielä noudettu Postista, saat muistutuksen. Jos et nouda pakettia, veloitetaan sinulta 20 € ja tuotteet palautetaan meille.

 

 

NOUTO SUORAAN MEILTÄ

 

Voit noutaa tilauksesi myös suoraan meiltä valitsemalla ”Pick-up” verkkokaupan kassalla. Näissä tapauksissa lähetyskustannuksia ei ole. Samalla tavalla tuotteet voidaan palauttaa myös suoraan meille. Voimme sopia näistä järjestelyistä sähköpostitse.

 

MAKSAMINEN

 

Meillä voit käyttää seuraavia maksutapoja:

- Klarna 

- Pankki/Luottokortti

-Apple Pay

 

Kun maksu on rekisteröity, M HandMade -tuotteesi lähetetään varastoltamme 1-3 työpäivän sisällä.

 

KLARNA

“Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.”

PALAUTUKSET & MUUTOKSET

 

Kun ostat M HandMade -tuotteita, 14 päivän peruutusoikeus on aina voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukainen. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus peruuttaa osto ilman syytä 14 päivän kuluessa tilattujen tuotteiden vastaanottamisesta. Tuotteen/tuotteiden palauttamiseksi oletetaan, että tuote/tuotteet palautetaan meille käyttämättöminä ja alkuperäisessä kunnossa, kaikki etiketit jäljellä ja alkuperäispakkauksessa. Ostaja vastaa tuotteesta/tuotteista, kunnes olemme vastaanottaneet palautustoimituksen.

 

Vaihto ja palautus:


1. Pakkaa palautettavat tuotteet mieluiten samaan pakkaukseen, jolla ne tulivat.
2. Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@mhandmade.fi.
3. Palauta paketti valinnaisen toimituspalvelun kautta (asiakas vastaa itse

palautuskustannuksista) alla olevaan osoitteeseen. Säilytä kuitti.

 

Kun olet palauttanut tuotteesi, summa palautetaan tilillesi tai sähköpostitse meille ilmoitetulla tilinumerolla 14 päivän sisällä, ilman toimituskuluja. Huomaathan, että ostaja vastaa palautuskustannuksista ja maksaa postikulut palautuksen yhteydessä. Paketti voidaan toimittaa myös suoraan meille (osoite alla). Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseksi, voit ilmoittaa siitä meille sähköpostitse. Tällöin uutta toimitusmaksua ei lisätä ja mahdolliset hintaerot palautetaan tilillesi.

Tuotteet palautetaan seuraavaan osoitteeseen:

 

M HandMade

Paulina Åkerlund

Kirkkotie 4 Liikehuon.2 

68500 Kruunupyy
Suomi

LAHJAKORTTI

Lahjakorttimme ovat voimassa 1 vuoden, mikäli lahjakortissa/alennuskoodissa on kirjoitettu päiväys, voimassa on mainittu päiväys. Jos lahjakortin voimassaoloaika ehtii loppua on kortti mitätön ja maksua ei suoriteta takaisin. Et voi käyttää lahjakorttia ja hyvitys kuittia, jos yritys lakkaa, menee konkurssiin tai vaihtaa omistajaa.

TUOTEVASTUU JA VAHINGONKORVAUKSET

Mikäli toimitus on virheellinen tai vastaanotat viallisen tuotteen, sinun on ilmoitettava asiasta meille 14 päivän sisällä sähköpostiimme info@mhandmade.fi. Vastaanotettuamme virheilmoituksen ratkaisemme ongelman kanssasi.

TOIMITUSEHTOJEN MUOKKAAMINEN

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on perehdyttävä kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ennen tilauksen tekemistä.

SOVELLETTAVA LAKI JA ERIMIELISYYKSIEN RATKAISEMINEN

M HandMade Oy:n ja asiakkaan välisessä sopimussuhteessa sovelletaan Suomen lakia.

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).